2014. szeptember 20., szombat

26. rész

Sziasztok! Először is tartozom egy hatalmas bocsánatkéréssel, amiért már majdnem 2 hete nem volt rész. De a suli rengeteg időmet elveszi, így sajnos mostantól csak 2 hetente tudok részt hozni, talán hetente. Igyekszem hétvégéken megírni 1-1 részt, de sajnos mostanában az ihletem sincs. Van egy ötletem, ami biztosan belekerül a történetbe, de még nem vagyunk azon a szinten, hogy ezzel előrukkoljak. Szóval tényleg sajnálom, de igyekszem. Mindenkinek szép napot és hetet kívánok! <3
Ui.: Kaptam 3 új feliratkozót, akiket szeretettel köszöntök a blogon! :*

Először azt hittem, rosszul látok. Komolyan, háromszor is elolvastam, hogy nem-e néztem félre valamit, de nem. És a kiírás alatt lévő szívecske is ugyanezt bizonyította.
Kibírtam sírás nélkül. 1 teljes percig. Szerencsémre senki nem vette észre, ugyanis hangtalan zokogás volt. És itt nem csak arra jöttem rá, hogy megint átvert egy pasi, hanem arra is, hogy mit érzek Dávid iránt. Szeretem őt.
Álomba sírtam magam.
Másnap, amikor reggel 6-kor felébredtem, hálát adtam az égnek, hogy nyári szünet van, mert így addig aludtam, ameddig akartam. Na jó, ez azért nem pont így volt, mert 11 óra körül Mira csörtetett be a szobámba.
- Héé, mi az, hogy te még nem keltél fel? Elfelejtetted, hogy ma szétnézünk a fiúkkal a városban? Mindjárt indulnunk kell, és te még... - itt a szavába vágtam.
- Én nem megyek sehová - húztam magamra a takarót.
- Mi az, hogy nem jössz? Ne szórakozz, Regina! Tegnap még te is ugyanúgy vártad, mint én. Gyerünk, ki vele, mi történt.
- Semmi - ültem fel - csak fáradt vagyok. Ennyi.
- Fáradt? Legalább 11 órája alszol, és fáradt vagy? A fenébe is, Regi, ismerlek! Tudom, hogy van valami baj. - láttam az arcán, ahogy beugrik neki - Dáviddal van valami, ugye? Igazam volt? - nem szóltam semmit, csak lesütöttem a szemem - tudtam, Regi! De akkor mi a baj?
- Megcsókolt.
- És ez akkora baj?
- Igen - kezdtem el járkálni a szobában - mert barátnője van! - itt megint nem bírtam magammal, és könnyezni kezdtem.
- Ez tuti valami félreértés. - ölelt át Mira - Kitől hallottad?
- A Facebookján láttam. Nem hiszem, hogy csak úgy kamuból kiírná, csak hogy vagánykodjon vele. Bele kell törődnöm, hogy mindig kihasználnak - töröltem le a könnyeim.
Vége van annak, hogy mindig sírok valaki után. Kihasznált? Nem érdekel! Legyen boldog az új szerzeményével, és engem hagyjon békén! Mira épp újra átölelt, amikor Krisztián berontott a szobámba. Azonnal felugrottam, mert láttam rajta, hogy baj van.
- Mi történt?
- A nagyi nagyon rosszul van. Kórházba vitték, de nagy a baj.
Idézet a következő részből: Gondolkodás nélkül odafutottam hozzá, és szorosan átöleltem.

8 megjegyzés:

  1. Uuu..piszok jo *-*
    köviiit,már alig várom :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!! Várom a kövit!:DD

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok <3 Igyekszem a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. Úr isten de szeretem!!! Mikor lesz kövi rész?? :)

    VálaszTörlés
  5. huu nagyon jó, egy nap alatt elolvastam az összeset*-*:D kövit gyorsan:$
    (azt meg, hogy Dávid kitette, hogy kapcsolatban van, fogadjunk, hogy Regire érti!:P:D^-^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj nagyon örülök <3 remélem később sem csalódsz a történetben :D

      Törlés
  6. Uuuu nagyon jó megint kaptunk egy akciósabb fejezetet.
    puszi szupiii

    VálaszTörlés