2015. január 2., péntek

36. (utolsó) rész

 Boldog új évet <3

- Mi van? - ez volt az egyetlen, amit ki tudtam préselni magamból.
- Beszélnünk kell - ragadta meg Dávid a karom, és kivonszolt a helyiségből. Legnagyobb meglepetésemre senki sem jött utánunk, de fogadni mertem volna, hogy minden egyes lépésünket figyelik.
- Dani csak szórakozik, ugye? - kérdeztem, és a sírás határán álltan.
- Nem árulok drogot - válaszolta Dávid - volt egy időszakom, amikor...segédkeztem ilyen ügyekben. Danival egész jóban lettünk, nekem meg kellett a pénz, mert anyáék nem voltak hajlandóak adni, mondván, vállaljak valami munkát. De esküszöm, hogy az a múlt. Szeretlek, és nem akarlak elveszíteni - csókolt meg, én pedig alig tudtam felfogni, amit mondott. Szeret.
- Én is szeretlek - öleltem át szorosan.
Dávid kiment a házból, és hívta a rendőrséget, majd visszamentünk Daniékhoz.
- A terved elég béna volt, és nem jött össze - néztem Danira - valami mást kell kitalálnod.
- Minden a te hibád - jött közelebb hozzám - ha néha megtanulnád befogni a szád, akkor most nem lennénk itt. Te elmehetnél a francba, mi meg Dáviddal továbbra is csodás üzleteket ejtenénk. De nem! - kezdett el kiabálni - neked mindig mindent el kell rontanod!
- Ne kiabálj vele! - állt elém Dávid.
- Mert mit teszel? Megütsz? - Dávid keze ökölbe szorult - Csak nyugodtan! Legalább lesz okom arra, hogy visszaüssek. - és ebben a pillanatban megmenekültünk, ugyanis a rendőrség rontott be a szobába.
- Mi a fasz? - kiáltott fel az ismeretlen fiú, de már késő volt, sehogy sem tudtak elszökni. Ketten szétnéztek a harmadik szobában, ahol én még nem jártam, és találtak pár füves cigit, meg tablettákat, így tényleges bizonyítékkal mehetnek börtönbe.
A rendőrök felajánlották, hogy hazavisznek, de mivel túl feltűnő lett volna egy rendőrautóval hazamenni, így inkább gyalogoltunk.

Hazaérve csak Krisztián és Balázs voltak otthon, így magyarázkodás nélkül mentünk be a szobámba.
- Nem lett volna szabad odajönnöd - ölelt át szorosan, mire  arcomat a nyakába fúrtam.
- Nem ülhettem itthon tétlenül. És az volt a céljuk, hogy odamenjek, így bármi áron elérték volna. De ki volt az a másik fiú?
- Dani bátyja, Marci. Ugyanolyan mint az öccse, talán rosszabb. De ne beszéljünk erről, oké?
- Oké - mosolyogtam, és megcsókoltam.

3 évvel később
Ma van 3 éve, hogy járunk. Azóta rengeteg mindenen mentünk keresztül, leérettségiztünk, egyetemisták lettünk, összeköltöztünk. Voltak hullámvölgyeink, egyszer szakítottunk is, de aztán újra összejöttünk. Most boldogabb vagyok, mint valaha.
- Jó reggelt - köszöntött, és adott egy csókot - éhes vagy? - kérdezte egy gyönyörű mosoly kíséretében.
- Én mindig - mosolyogtam vissza rá.
- Csodás. Mindjárt jövök. - mondta, majd kiment a szobából. Fél perccel később egy komplett reggelivel jött be.
- Pirítós? - kérdeztem, emlékezve az első reggelre, amit nála töltöttem.
- Pirítós - válaszolta ismét mosolyogva, majd leült mellém.
Este beültünk a moziba egy késői filmre,aztán hazamentünk.
- Tetszett? - kérdeztem, amikor beléptünk a lakásba.
- Jó volt - vonta meg a vállát - de nekem inkább te tetszel - mondta, majd szenvedélyesen megcsókolt.
Úgy érzem, soha nem fogok tudni betelni a csókjaival. Minden egyes alkalommal képes valami újat mutatni. Ő az első fiú, akivel el tudom képzelni a jövőm. Egy gyönyörű jövőt.


Hát igen, de is elérkeztünk. Amikor pár hónappal ezelőtt elkezdtem a blogot, álmomban sem gondoltam volna, hogy 37 feliratkozóm és több mint 21000 oldalmegjelenítésem lesz. Nagyon szépen köszönöm nektek, hogy elolvastátok a blogot! Köszönöm a hozzászólásokat, a visszajelzéseket, és hogy szerettétek azt, amit csinálok. Nekem ez rengeteget jelent, hiszen több olyan alkalom is volt, amikor időhiány miatt megfordult a fejemben, hogy abbahagyom, és csak miattatok csináltam végig. Még egyszer nagyon szépen köszönöm <3 Hamarosan új történettel jelentkezem, a link ide is kikerül majd, a Facebook-csoportban pedig hamarosan bővebben írok a történetről. Addig is minden jót nektek <3 :*

4 megjegyzés:

  1. olyan kár, hogy vége lett:c nagyon jó blog volt!! imádtam!:) :* remélem a közeljövőbe kezdesz majd egy új blogot:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen <3 Igen, hamarosan lesz egy új blogom :)
    Ui.: Én is odavagyok a te blogodért :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett a blogod olvaszam bolnammèg ehy kis darabig. bocsi hogy nem tehnao este ítmrfam komif csak aludni kellett mennem. De egy nap vagyis este elolvastam. nagyon szerettem. gyors lett de nagyon szerettem. Túl sok ídőt ugràltám benne át szerintem. Tudom hogy már kèső momdami de jótanácskènt mondom a kövi blgodra.
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 Igen, sajnos ezt már elszúrtam, de az újnál igyekszem nem elkövetni ugyanazokat a hibákat. Láttam, hogy az összes részhez írtál, és mivel bele telne egy kis időbe, amíg mindre válaszolok, így ide írom: Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastad, és hogy tetszett <3 Mosolyogva olvastam végig a hozzászólásaidat, elképesztően jól estek :) Szóval köszönöm :D :*

      Törlés