2014. június 12., csütörtök

3. rész

Ma korán keltem, mert hazautaztam Balatonfüredre anyáékhoz. Hiányoztak már, főleg Balázs. Ő a kisöcsém, nemrég lett 4 éves. Persze én is azon szerencsés lányok közé tartozom, akiknek bátyjuk van. Krisztiánnal sokat veszekedünk, verekszünk, de persze szeretjük egymást.
- Barátnőm van - állít be lazán bátyus.
- Komoly? Ki az? Ismerem? Hány éves? - kérdezem ami eszembe jut.
- Héé, nyugi, Regi. Kittinek hívják, és nem, nem ismered. Majd bemutatom.
- Okés - ujjongtam.
- Minek örülsz ennyire? - nézett rám furán Krisztián.
- Hát annak, hogy barátnőd van.
- Néha nagyon furcsa tudsz lenni - mondta és kiment a konyhából.
Este segítettem vacsit főzni anyunak. Egész jól tudok főzni, főleg csirkemellet, mivel az a kedvencem.  Vacsora után Krisz megkérdezte, hogy nincs-e kedvem bulizni menni velük.
- De, van! - mondtam boldogan.
- Oké, akkor készülődj. Egy óra múlva itt vannak.
- Pontosan kik is? - kérdeztem
- Kitti, Máté és a csaja, Barbi - Máté Krisztián legjobb haverja. Nem is tudtam, hogy van barátnője. Mindegy.
A buli jó volt, bár elég sok volt a részeg, több, mint egy átlagos buliban. Barbi is jól benyomott, nem gondolná az ember, hogy egy lány is képes ennyit inni. Komolyan, Krisz és Máté együtt véve sem ittak annyit, mondjuk Krisz vezetett, így neki nem is volt szabad.

Délben értem haza. Mindenki otthon volt, sőt, még aludtak. Gondolom ők sem töltötték otthon a szombat estét.
- Barátnőm van - közli Dávid reggeli közben.
- Szép volt, haver - veregeti meg a hátát Zsolti - csak nem azt a dögös csajt szerezted meg? - kérdezi hatalmas vigyorral. Mira már nem mosolyog ennyire.
- Barom - löki meg a barátját.
- Jóó, bocsi, Mira, de nem tudom a csaj nevét. - védekezik Zsolti egyből.
- Barbi a neve, és igen, ő az. - mondja Dávid - ma benéz, szóval ne lepődjetek meg, ha itt látjátok - Persze, csak ahhoz van kedvem, hogy a barátnőjének jópofizzak. Azt hiszem, el kell húznom délután.
Egyébként ez nem sikerült, ugyanis Mira nem volt túl jól Zsolti dögös csajos megjegyzése miatt, így próbáltam vigasztalni, hogy valószínüleg csak viccnek szánta. Egyébként így is gondolom, nem hiszem, hogy Zsolti megcsalná. Mielőtt járni kezdtek, sokat csajozott, de senkivel sem járt. Igaz, hogy Mirával még csak néhány hete vannak együtt, de akkor is, Zsolti vele máshogy viselkedik, mint a többi lánnyal. Visszatérve Dávid barátnőjére, 2 óra körül tényleg beállított Barbi.
- Cső mindenkinek - köszönt. Én pedig ledöbbentem.
Idézet a következő részből: 'Kicsit unatkoztam, ezért indultam volna tovább, de ahogy felálltam, nekimentem egy srácnak.'
 Regi rucija a buliban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése