2014. június 30., hétfő

8. rész

Itt a 8. rész! Remélem tetszik :) Jelöljétek a rész végén vagy írjatok komit. És még mindig lehet szavazni a kedvenc fiú szereplőtökre oldalt :)

Ez nem lehet igaz. Miért pont ő? És miért nem tudtam, hogy az unokatestvére?
- Mira, miért nem mondtad, hogy az unokatestvéred? - kérdeztem a barátnőmet.
- Nem tudom. Valahogy nem került szóba, hogy honnan ismerem őt.
- Hát, Alexandra, ennél döbbentebb képet nem is vághatnál! - vigyorgott Dávid - amúgy én sem tudtam, hogy te leszel Bence keresztanyja. Lehet, akkor nem vállaltam volna el...
- Még visszaléphetsz - vágtam rá.
- Miért nem teszed te?
- Én nem fogok, az biztos! Mira a legjobb barátnőm, és amúgy is illetlenség.
- Akkor miért is várod el tőlem?
- Te amúgy is bunkó vagy, nem lenne meglepő.
- Na jó, elég! - vágott közbe Miranda - legalább most ne veszekedjetek!
- Jó, oké, bocs - mondtam neki.
A délután további része kicsit kellemetlenül telt, de szerintem ezt mindenki így érezte. Kicsit megkönnyebbültem, amikor Mira szólt, hogy indulnunk kéne a vonathoz, mert 19:30 van és 8-kor indul a vonatunk. Persze a lelkesedésem nem tartott sokáig:
- Hé, Mira, ha nem gond veletek mennék? - kérdezte Dávid.
- Persze, gyere nyugodtan - mosolygott Mira. Az én ábrázatom már nem lehetett ilyen lelkes.
- Most komolyan, Szandi. Te tükör előtt gyakorlod ezeket a grimaszokat? - kérdezte Dávid.
- Ha már nem tudsz Reginek szólítani, ahogy mindenki, akkor legalább az Alexandrát használd!
- Persze, hogyne, Szandi.
- Ahhjj! - mordultam fel, majd elköszöntem Mira családjától és kifelé vettem az irányt.
Most nem késtük le a vonatot, időben odaértünk. Körülbelül félúton tarthattunk, amikor a vonat hirtelen megállt. Ez természetes is lehetett volna, ha épp egy megállónál vagyunk, de nem, a semmi közepén álltunk meg. 2 perccel később egy kalauz jött be, és vázolta a helyzetet, miszerint nemrég baleset történt itt, így egyelőre nem tudunk tovább menni. Bár elvileg senki sem halt meg, a roncsok még a síneken vannak. Mivel 9 óra volt, így ez mindenkinek elég kellemetlen volt, én is el voltam már fáradva. Ráadásul pont Dávid mellé kellett ülnöm, mert Dávid nem volt hajlandó helyet cserélni Mirával, aki mellett egy idős néni foglalt helyet. Így még közelebbről kellett 'élveznem' a társaságát....
Már fél 11 és még mindig itt ülünk. Alig bírom nyitva tartani a szemem, Mira már alszik, a néni szintén. Dávid a telefonját nyomkodja, de ő amúgy sem lenne társaság. Valamikor aztán mégis elalszom. Amikor felébredek, Dávid vállán fekszem. Ő ugyanúgy elaludt, mint én.
Idézet a következő részből: 'Zavar, hogy nincs rajtam póló?'

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D kint a kövi is :)

    VálaszTörlés
  3. Lottóznom kène!!! Ooooh mik lesznek mèg itt. Tetszett ès ez nem azt jelengi hogy csak tetszik csak unalmas mondig azt olvasnod szerintem higy NAGYON tetszett. De ne èrtsd fèrre NAGYON tetszett.
    puszi

    VálaszTörlés