2014. június 29., vasárnap

7. rész

 Sziasztok! Itt a 7. rész, remélem tetszeni fog. Jelöljétek a rész végén, vagy írjatok komit :*
És ne felejtsetek el szavazni a kedvenc fiú szereplőtökre! :) Mivel ez rövid lett, a kövi rész valószínűleg már holnap jön.

Reggel álmosan ébredtem fel. Még csak 7:30 volt, de a vonatunk 8:30-kor indul. Nagy nehezen kiszálltam az ágyból és elindultam a fürdőbe. Gyors zuhany, öltözködés és irány a konyha. Nem volt otthon sem tej, sem kenyér, ezért leszaladtam a közeli kisboltba. Szerencsétlenségemre nem volt még nyitva, mivel szombat van, így csak 8-kor nyit. Tudtommal a legközelebbi bolt innen 10 percre van, szóval inkább visszamentem a lakásba, és vártam. Pakolásztam kicsit, bár nem sok mindent viszünk magunkkal, hiszen Mira szüleinél van minden. 8-kor lementem, bevásároltam, visszamentem és betettem a kenyeret a pirítóba. Akkor jutott eszembe, hogy Mirát még nem láttam.
- Mirandaaaa!!! - Rohantam be a szobájába.
- Mi van? Hol vagyok? - forgolódott álmosan a barátnőm.
- Te még nem keltél fel? Elkésünk! Fél óra múlva indul a vonat! Gyerünk, öltözz, ha nem akarsz késni! - mondtam és otthagytam. Ultragyors reggelizés után rohantunk az állomásra, ami 15 percre van tőlünk.
- Vonat indul Balatonfüredre a 3-as vágányról - hallottuk a bemondó hangját.
- A fenébe! - kiáltottam fel - lekéstük!
- Mikor megy a következő? - kérdezte Mira.
- Másfél óra múlva - mondtam neki.
- Ne haragudj, Regi. Elfelejtettem beállítani az ébresztőmet. Tényleg bocsi.
- Semmi baj - simítottam meg a karját. - mit csináljunk, amíg nem jön a következő vonat?
- Hmm...pizza?
- Benne vagyok! - mosolyogtam rá.
Egy pizza társaságában hamar eltelt az a másfél óra, így mehettünk is Balatonfüredre.
- Sziasztok! - köszöntünk Mirával a családjának. Általános óta a legjobb barátnőm, így én is tegezem a családját. Mira is az én szüleimet, mivel egy városban éltünk. Elvileg átmennénk anyuékhoz is, de ők most Madridban vannak a nagynénémnél.
Kata - Mira anyukája - megkínált minket sütivel. Bár a pizza után nem voltam éhes, mégis elfogadtam, mert ez az egyik kedvenc sütim.
- Egyébként, Regina, már meg van Bence keresztapja.
- Igen, Mira mesélte. Azt viszont nem tudom, hogy ki az.
- Nos, mindjárt ő is itt lesz. Nem tudom, hogy ismered-e, Mira unokatestvére.
- Hát, akkor nem hiszem.
Néhány perccel később meg is érkezett a kicsi jövendőbeli keresztapja. Én pedig majdnem káromkodni kezdtem...
Idézet a következő részből: 'Amikor felébredek, Dávid vállán fekszem.'

1 megjegyzés:

  1. Wow aszt hittem most megtudom hog ki az... picit rövid letf de izgalmas pedig ez nrm is az volt csak izgat hogy jól tippelte-e!
    Puszi

    VálaszTörlés