2014. december 26., péntek

Díj

A minap megkaptam az első díjam Nessától, amit ezúton is szeretnék neki megköszönni <3
Szabályok: 

- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj a tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küldd tovább tíz blognak. (Nem kötelező a tíz, nekem sincs annyi)

 10 dolog magamról:
1. 154 cm vagyok, ezzel a legkisebb az osztályban
2. Lételemem az olvasás
3. Az egyetlen dolog amit szeretek a külsőmben, azok a kék szemeim
4. Van két öcsém
5. A barátaim nélkül megőrülnék
6. Iszonyat béna vagyok tesiből
7. Imádom Nagy Ricsit
8. Hiszek a fiú-lány barátságban, hiszen az egyik legjobb barátom is fiú
9. Zene nélkül nem tudok meglenni, általában a történeteimhez is zenehallgatás után kapok ihletet
10. Imádom a színes körömlakkokat

Nessa kérdései:
1. Édes vagy sós?
   Sós :D
2. Játszol valamilyen hangszeren?
    3 évig zongoráztam, de már nem
3. Voltál már tengerparton?
    Még nem
4. Mi volt életed legjobb pillanata?
    Nem hiszem, hogy tudok dönteni....több is volt
5. Mi a kedvenc ételed?
    Csirkemell, minden mennyiségben
6. Mi a legjobb tulajdonságod?
    Bármire képes vagyok azokért, akiket szeretek
7. Könnyen zavarba lehet hozni?
    Sajnos túl könnyen
8. Hogyan jellemeznéd magad?
    Ha magamról kell beszélnem, általában leblokkolok, így inkább sehogy ;)
9. A karaktered/karaktereid közül kire hasonlítasz a legjobban?
   Azt hiszem, egyikőjükre sem. Nem szeretném ha rám hasonlítanának, az ő érdekükben :)
10. Ki a kedvenc karaktered/karaktereid és miért?
      Hamarosan megnyitom az új blogomat, és abból a történetből választanék szereplőt, méghozzá Márkot. Ő az a fiú, akit én is szívesen elfogadnék ;)

 Az én kérdéseim: 
1. Mióta írsz?
2. Mi inspirál írásra?
3. Ki a példaképed?
4. Melyik az a dal, amitől azonnal szomorú leszel?
5. Melyik az a dal, amitől azonnal boldog leszel?
6. Mi a kedvenc filmed?
7. Melyik a kedvenc blogod?
8. Ha választanod kellene egy új keresztnevet, mi lenne az?
9. Miből vagy/voltál a legjobb a suliban?
10. Melyik a kedvenc könyved?

 Akiknek küldöm:
Megpróbálni elhinni
Középiskolai életem
EuphoricKiller
Ééééés azt hiszem ennyi. Akiknek még elküldtem volna, azok már megkapták korábban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése