2014. július 2., szerda

9. rész

Hali! Itt a 9. rész :) Jelöljétek a rész végén, hogy mennyire tetszett és írjatok komit!! Ha tetszik a blog, iratkozzatok fel :) És még mindig lehet szavazni jobb oldalt!
És még egy fontos dolog: Mint láthatjátok, az oldal már elérte az 1000+ látogatót! Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm nektek <3 remélem tetszik a történet és meg vagytok vele elégedve! :*

Kicsit meglepődtem, hogy Dávid vállán fekszem, de gondolom ráestem a vonat zötyögése miatt. Amikor felemelem a fejem, azt látom, hogy Mira vigyorog.
- Mi van? - kérdezem tőle ásítva.
- Áá, semmi - mosolyog.
- Mindegy. Hol vagyunk?
- 5 perc múlva az állomáson vagyunk. Fel kéne kelteni Dávidot is.
- Hajrá.
23.30-ra értünk haza. Zsolti a nappaliban ült és tévét nézett. Csoda, hogy nem feküdt még ki.
- Na végre! Mikor írtad, hogy késtek, nem gondoltam volna, hogy éjfélre értek haza - mondta Zsolti, majd megcsókolta Mirát.
- Hulla vagyok. Megyek aludni. Cső - köszönt el Dávid, majd bevonult a birodalmába. Pár perccel később már mindenki aludt.
Reggel én vagyok az első, aki felébred. A második fél órával utánam ébred, és csupán egy melegítőben, félmeztelenül jön ki a konyhába.
- Reggelt, Alexandra - köszön Dávid, majd álmosan leül egy székre.
- Neked is - mondom - hé, azért segíthetnél!
- Jó, oké. Mit csináljak?
- Mondjuk vegyél fel valami felsőt. Aztán pedig teríts meg.
- Zavar, hogy nincs rajtam póló? - vigyorog.
- Leszarom, hogy mi van rajtad. Inkább teríts!
- Jó, jó, oké. - persze ruhát azt nem vett fel, szóval látnom kellett, ahogy Barbi letaperolja, amikor megérkezik. Mondjuk várhattak volna, amíg kettesben lesznek, de mindegy.
Később Danival elmentünk sétálni.
- Hogy vagy? - kérdezte, miközben átölelt.
- Tökéletesen - válaszoltam, majd csókolózni kezdtünk.
- Elmehetnénk valahova.
- Most? - kérdezem.
- Aha. Mondjuk Meki?
- Oké - mosolyodtam el.
1 óra Meki és még fél óra séta után hazamentünk, és nálam folytattuk tovább a semmit. Jó volt vele lenni, úgy, hogy semmit sem csináltunk. Csak ölelkeztünk. Néha szólaltunk meg. Végül sajnos mennie kellett, mert egy barátja hívta, hogy valamit el kellene intézni. Megbeszéltük, hogy holnap suli után értem jön.
Idézet a következő részből: '- Basszus. Itt balhé lesz'

1 megjegyzés:

  1. Valaki itt picit fèltèkeny lesz a vègèn Barbira. Na milyen balhè?nem nem olvasom tovább mèg gondokodom... vagy valami kiderül hogy Mátè? is a barátja vagy a Danival a haverral való beszèlgetèssel kapcsolatban vagy a fene se tudja olvasom inkább. Puszi izgakams és nagyon tetszik

    VálaszTörlés