2014. július 14., hétfő

13. rész

Holaa!! Kis kihagyással, de itt a 13. rész :) Új külsőt kapott a blog. Milyen lett?

Danival az egyik szobába megyünk. Beszélnem kell vele, de nem bömbölő zene és részeg fiatalok között.
- Mi ez az egész? - kérdezem idegesen.
- Miről beszélsz?
- Mi az, hogy miről? Nem ez az első eset, hogy idegenek jönnek oda hozzánk és téged kérdeznek valami anyagról! Ugye, nem árulsz drogot?
- Drogot? Regi, te megőrültél? Tudod, hogy nem vagyok olyan - megsimítja az arcom.
- Jó, hiszek neked. Remélem is, hogy nincs közöd ilyen ügyekhez!
Átölelem Danit. Amikor elhúzódom tőle, megpillantok valamit. Egy kis zacskó kandikál ki a zsebéből, benne valami fehér porral. Kevesen múlt, hogy nem ájultam el. Lassan, kicsit remegve szólalok meg.
- Hazudtál - mikor ránézek, könnyesek a szemeim - drogot árulsz! Te őrült! Azt hittem bízhatok benned!
- Regina, kérlek...
- Hagyjál! Mégis mikor akartad elmondani? El akartad mondani egyáltalán?
- Valamikor biztosan.
- Te is drogozol? - tudom, hogy hülye kérdés, de muszáj volt az ő szájából hallani.
- Nem csak én. Te is.
- Mi van? Hülye vagy? Tudod, hogy soha nem drogoztam! És nem is fogok! - felnevet.
- Szerinted miért volt hiányérzeted a múltkor, amikor néhány napig nem találkoztunk? Miért voltál mindig olyan felszabadult, amikor velem voltál? Miért én adtam neked az üdítőt?
- Te szemét disznó! Drogot kevertél az italomba? De mégis miért? És hogy nem vettem észre? - itt már sírtam. Nagyon. Hogy lehettem ilyen hülye?
- Ez egy új fajta cucc. Függővé tesz, de úgy, hogy nem is veszed észre. És hogy miért? Ezért! - magához húzott és elkezdett csókolgatni. Nagyon erős volt a szorítása. A döbbenet miatt körülbelül pár másodpercbe telt, mire összeraktam a képet. Dani drogozik, ráadásul árulja is. Hetek óta nekem is ad, úgy hogy nem veszem észre. Most pedig itt csókolgat. És akkor bevillant. Le akar feküdni velem. A kezdetektől ez volt a terve. Hirtelen annyi mindent éreztem: csalódottságot, dühöt, szomorúságot, és félelmet. Féltem, mert Dani erősebb volt nálam. És szinte biztos vagyok benne, hogy ha nem engedelmeskedem neki, akkor megerőszakol.
Idézet a következő részből: 'Olyan szorosan ölelem, ahogyan csak tudom.'



3 megjegyzés:

  1. Lécci változtasd meg a hátteret mert nem lehet elolvasni!Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Wow. Jó lett. ilyenkor szokott a mesèkben jönni a szőke herceg a fehèr lovon a hős megmentő.
    puszi izgalams lett jó

    VálaszTörlés