2014. július 28., hétfő

15. rész

 Halihóóó! Bocsi a késésért, de nem volt időm. Remélem tetszik a rész :D És csatlakozzatok a Facebook-csoporthoz is :) https://www.facebook.com/groups/607058946074179/

Reggel álmosan keltem, nem voltam valami jól. Talán egy részem még mindig reménykedik abban, hogy ez csak egy álom. Vagy egy félreértés. Hogy Dani jó ember. A másik részem viszont tudja jól, hogy nem így van. Dani drogot árul, fogyasztja is, és csak a szex érdekli.
Valahogyan kikászálódom az ágyból, felöltözöm és nem valami alaposan megfésülködöm. Ezután kimegyek a konyhába, ahol Mira ül egyedül, és a reggeli kávéját issza. Kicsit idegesnek látszik.
- Mi a baj? - kérdezem álmosan. Azonnal kipattan a szemem - Jaj, ne! Mondd, hogy Dávid és Zsolti nem mentek el, hogy megkeressék Danit!
- Regi...
- Ezt nem hiszem el! Dani veszélyes! És ha fegyver is van nála? Akkor semmi esélyük nincs  - mondom szinte kiabálva.
- Regina! Nyugodj már meg! Tudod, hogy Dani megérdemli. És hidd el, hogy a fiúkat sem kell félteni...főleg Dávidot. Ha dühös, akkor csak még erősebb.
- Megkeresem őket! - mondom, majd elindulok kifelé az ajtón, nem törődve azzal, hogy Miranda utánam kiabál.
Körülbelül 10 méterrel a koleszunktól találkozom Dávidékkal. Nem úgy néznek ki, mint akik épp most vertek szét valakit.
- Ugye jól vagytok? Mit csináltatok vele? - kérdezem idegesen.
- Nyugi, jól van, csak egyet kapott Dávidtól, nem akartunk nagy felhajtást. Biztos lehetsz benne, hogy többé nem jön a közeledbe - mondja Zsolti, majd megsimítja a karomat.
- Köszönöm - sírom el magam.
- Ne sírj. Mostmár minden rendben - mondja Dávid és megölel.
Mivel szombat van, visszamegyünk a koleszba. A többiek leülnek tévézni, én viszont fáradt vagyok, és egy kicsit szédülök is, úgyhogy inkább a szobámat választom. Körülbelül egy óra múlva úgy döntök, mégis csatlakozom hozzájuk. A srácok nagyon jófejek, vigyáznak arra, hogy ne mondjanak vagy csináljanak olyat, ami a tegnapra emlékeztet. Több filmet is megnéztünk, ebédre pizzát rendeltünk és a fiúk leszaladtak a boltba egy kis sütiért. Ahhoz képest, hogy milyen lelki állapotban vagyok, nagyon jó délután volt. Persze nálam jelen pillanatban a 'jó' azt jelenti, hogy nem sírtam és tudtam a filmre koncentrálni. Viszont megtudtam valami értelmeset is. Mielőtt megverték, Dani elmondta nekik, hogy nem drogot adott nekem, hanem valami kábítószer-féleséget. Utánanéztünk, és kiderült, hogy a prostiknak adnak ilyet, hogy könnyebben lefeküdhessenek bárkivel, és fenyegethetik őket, hogy nem kapnak, ha elmennek. És ha nem kapnak, akkor fizikai és lelki gondjaik is lehetnek.
Másnap reggel arra ébredek, hogy izzadok, fájnak az izmaim, és úgy érzem, valamire nagyon szükségem van. Először nem tudom mi van, de aztán eszembe jut, hogy valószínűleg a szer hiánya miatt van, hiszen napok óta nem ittam abból, amit Dani hozott nekem. Épp azon gondolkodom, hogy hogyan tudnék leszokni erről, amikor meghallom anya hangját.
Idézet a következő részből: 'Költözzek hozzád Madridba?'

2 megjegyzés: