2014. július 19., szombat

14. rész

 Sziasztok :) Bocsi, hogy csak most tudtam hozni a részt. Remélem tetszeni fog. Egyébként csináltam egy Facebook-csoportot, ahová kiteszem majd az új részeket. Csatlakozzatok minél többen :D https://www.facebook.com/groups/607058946074179/

- Engedj már el! - próbálom kiszabadítani magam a szorításából, de nem megy, így elkezdek kiabálni.
- Kiabálhatsz, úgy sem hallják. Mindenki odalent van és piál. Nyugi, nem lesz rossz - vigyorog, majd ledob az ágyra. Elkezdi kigombolni a felsőmet, amitől még hangosabban kiabálok.
- Mi a fene folyik itt? - ront be Dávid - engedd el!
Verekedni kezdenek. Dávidot még soha nem láttam ilyen dühösnek, talán akkor, amikor kiderült, hogy Barbi megcsalta.
- Nem akarlak mégegyszer a közelében látni! Világos? Tűnés innen! - Dani vérző orral és állal megy el. Én pedig Dávid karjaiba omlok. Olyan szorosan ölelem, ahogyan csak tudom.
- Köszönöm -mondom sírva.
- Nincs mit megköszönnöd. Ne sírj. Nem éri meg - letörli a könnyeimet, majd megkeressük a többieket.
- Mi történt? - kérdezi aggódva Mira.
- Majd Regi elmeséli, most minél gyorsabban menjünk haza - válaszol Dávid.
Remegve szállok be a kocsiba. A hazaút csendesen telt, csak az én zokogásom hallatszott. Nem csak az zaklatott fel, hogy meg akartak erőszakolni, vagy hogy mindezt egy drogos tette, hanem az is, hogy ez a valaki a barátom volt. Az, akibe szerelmes voltam.
Mikor hazaértünk, Dávid adott egy pohár vizet és valami nyugtatót is, mivel még mindig remegtem. Mikor kicsit nyugodtabb lettem, mindent elmeséltem nekik.
- Ezt nem hiszem el! Holnap megkeresem, és szétrúgom a seggét! - kiabált Zsolti.
- Köszi, de nem kell. Az egy barom, nem érdemli meg, hogy miatta bajba kerülj.
- De Regina, mindenféle szarokat kever az italodba, majdnem megerőszakol, és te azt kéred, hogy ne verjem meg?
- Dávid, légyszi beszélj vele. Nem akarom, hogy baja legyen - kértem Dávidot, aki egészen eddig nem szólalt meg, csak csendben bámult előre.
- Sajnálom, Regi, de én ugyanúgy szét fogom rúgni a seggét, ahogyan Zsolti. Ne aggódj, jól leszünk - mondta, majd bement a szobájába.
Idézet a következő részből: 'Mondd, hogy Dávid és Zsolti nem mentek el, hogy megkeressék Danit'

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ;) viszont a háttér miatt nehézebb elolvasni

    VálaszTörlés
  2. Jó lett!!! :) Bár nekem kicrit rövid :( gyorsan köviiit!!! :) ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó,de én nagyon rövidnek gondolom a részeket... :/

    VálaszTörlés
  4. Köszi mindenkinek :D Remélem így már jó a háttér, én legalábbis el tudom olvasni. A részek pedig szándékosan ilyen rövidek :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett ez a rèsz. Úgy èrzem magam mint egy jós. Sosem jósoltam meg így a dolgokaz mint most.
    puszi jó lett.

    VálaszTörlés