2014. augusztus 12., kedd

19. rész

 Továbbra is jöhettek a csoportba: https://www.facebook.com/groups/607058946074179/

- Latinók? - nevettem fel - látom Mirának beteges elképzelései vannak a szerelmi életemet illetően. Még csak egy sziát se mondtam egy fiúnak sem.
- Szerintem az lett volna a furcsa, ha egy spanyol ajkú városban sziát köszönsz nekik - erre felnevettem, ismét.
- De hol vannak anyáék? És mivel megyünk haza?
- Anyudék nem tudtak jönni, mert hatalmas dugóba keveredtek, és megkértek, hogy jöjjek érted. Hazamenni az én kocsimmal fogunk.
- Van jogsid? - döbbentem le.
- Van. Ennyire hihetetlen?
- Nem, csak nem tudtam.
Mikor hazaértünk, anyáék még nem voltak a kollégiumnál. Ellenben Mirával, aki azonnal a nyakamba ugrott.
- Hiányoztál csajszi - mondja még mindig átölelve.
- Te is nekem.
Bemegyünk, hogy lepakoljuk a cuccomat. Erre a néhány napra már nem megyek suliba, magántanárral gyorsan haladtunk az anyaggal, így mindent be is pótoltam. Eddig azt hittem, hogy Zsolti majd bent lesz, de sehol sem látom.
- Zsolti hol van? - kérdezem.
- Nem tudom, de nem is érdekel - jön a válasz Mirától. Ajajj, úgy tűnik lemaradtam valamiről.
- Történt valami Mira?
- Szakítottunk - böki ki - Úgy volt, hogy 3-ra jön ide, és én addig elmegyek valahová sétálni. Nem akarom látni - teljesen ledöbbenek. Mi az, hogy szakítottak? És miért?
- De hogyhogy? És mikor?
- 2 hete. Rosszul éreztem magam, ezért egyedül ment, és részegen jött haza.
- Megcsalt?
- Igen, azt hiszem - mondta sírva, mire átöleltem.
- Nyugi, Mira. Lehet, hogy mégsem csalt meg. Erre nem gondoltál?
- Nem törte magát, hogy magyarázkodjon, szóval gondolom, igaz. De ne beszéljünk erről. Mindjárt itt lesz, szóval én megyek. Sziasztok.
Idézet a következő részből: Elképesztően jól nézett ki.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó! Kövit ��

    VálaszTörlés
  2. Köviiiiii tudom hogy van nagyon szeretrm olvasni egy kis könnyed olvasmány
    puszi

    VálaszTörlés