2014. augusztus 25., hétfő

23. rész

 Sziasztok! Mint írtam, mostantól ritkábban lesznek részek, heti egyszer, vagy még ritkábban. Addig is itt a Facebook-csoport: https://www.facebook.com/groups/607058946074179/ Csatlakozzatok sokan!
- Tényleg jól érezted magad? - kérdezi Dávid.
- Igen - mondom mosolyogva.
- Én is.
Amikor visszaértünk a parkba, Mira és Zsolti beszélgettek, de nem kiabáltak. Nehezen álltam meg, hogy ne vigyorogjak.
- Khm - állok oda Mira mellé - szóval hogy vagytok?
- Remekül. És ti? - kérdezi Mira - jól eltűntetek - haha. Ismerem ezt a Mirát. Úgy tesz, mintha semmit sem tudna, de igazából tisztában van vele, hogy miért mentünk el.
- Igen. Fagyizni vittük a kicsiket, de mondtuk is. Na mindegy. Szóval, történt valami lényeges, miután elmentünk?
- Nem, semmi. De mostmár menjünk, még dolgom van. Sziasztok - rá sem nézett Zsoltira. Most akkor vagy kibékültek, és csak szívatni akarnak minket, vagy tényleg nincs semmi. Én az elsőre szavazok.
Egész hazafelé úton próbáltam kiszedni Mirából, hogy mi volt, de nem mondott semmit.
- Miraaa! Komolyan, mi volt? Kibékültetek? Veszekedtetek?
- Holnap elmondom - próbált elrejteni egy mosolyt, de nem sikerült neki.
- Megvagy! Mosolyogsz! Nem kell elmondanod semmit, Mira, ismerlek. Tudom, hogy megint együtt vagytok.
- Gondoltam, hogy nem tudom eltitkolni, úgyhogy igen. Kibékültünk! - ölelt át egy hatalmas mosoly kíséretében - megbeszéltünk mindent. Senki sem csalt meg senkit, csak egy félreértés volt. De ezt majd később megbeszéljük. Visszatérve arra, hogy nagyon jól ismersz engem, tudnod kell, hogy én is téged. Szóval ki vele, mi van Dáviddal?
- Semmi. Csak barátok vagyunk.
- Aha. Majd 2 hét múlva megkérdezem megint.
- És akkor is ez lesz a válaszom. Oké, látom én, hogy iszonyúan jól néz ki, de csak barátok. Érted?
- Aha, persze. Meséld el, mi volt ma.
- Oké, szóval elmentünk fagyizni a kicsikkel....................................

- Szóval ennyi.
- Huhh, Regi. 20 perce be sem áll a szád, és te mondod, hogy nem tetszik neked. Na jó, hagyjuk, majd úgy is rájössz - vigyorgott Mira - de most megyek. Pusziii.
- Szia. És nem kell rájönnöm semmire!
Mira csak képzelődik. Tudnék róla, ha tetszene Dávid.
Idézet a következő részből: Dávid hangja zökkentett ki a képzelődéseimből.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, h nem tudsz írni mert sok a dolgod és ugye a suli is beleszól..Ezt csak azért írtam ide mert egyszerűen imádom a blogodat és nagyon várom a folytatást!! :) Puszi:B

    VálaszTörlés
  2. alig varom h osszejojjenek :3
    varom a kovetkezo reszt :) :*

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy várjátok a kövit :D igyekszem minél előbb hozni, a hetén tuti jön :) addig is puszi :*

    VálaszTörlés
  4. Mondom LESZ valami ha ő nem szeretett bele Dávidba mand èn... ♡♡♡

    VálaszTörlés