2014. augusztus 16., szombat

21. rész

 21. rész :) Remélem elnyeri a tetszéseteket :D És iratkozzatok fel, és csatlakozzatok a Facebook-csoporthoz: https://www.facebook.com/groups/607058946074179/ Kövi rész csak jövőhéten várható, addig is puszi mindenkinek <3

- Mi van? Miranda, ne szórakozz velem!
- Bárcsak szórakoznék, Regi! 1 hete késik, és néha rosszul vagyok. Ráadásul állandóan csak zabálok.
- Jól van, nyugi - fújtam ki a levegőt - veszünk egy tesztet, és meglátjuk mi lesz, oké?
- Oké - mosolyodott el halványan.

1 órával és egy gyógyszertárral később az ágyamon ülve vártam, hogy Mira kész legyen a teszttel. Kb. 5 perce volt bent, amikor kezdtem egyre nyugtalanabb lenni. Már épp kopogni akartam, amikor végre kijött.
- Na? Mi az? Megint keresztanya leszek?
- Nem, nem - nevetett fel a keresztanyás dolgon - negatív.
- Most mondjam, hogy sajnálom, vagy azt, hogy örülök?
- Nem tudom....nem akartam 17 évesen szülni, és ennél rosszabb időpontban nem is jöhetett volna. Inkább megkönnyebbültem, mint hogy szomorú lennék.
- Értem. Akkor felejtsük el, oké?
- Rendben.

*másnap*

Épp az ágyamon fekve pihentem, amikor Balázs édesen becammogott a szobámba, és megkérdezte:
- Elmegyünk a játszótérre?
- Persze. Most menjünk?
- Igen - villantott rám egy minden fogát megmutató mosolyt.

Amikor odaértünk, kicsit meglepődtem a látványon. Dávid és Ami is ott voltak, Dávid épp figyelte, ahogy a húga csúszdázik. Balázs persze azonnal odaszaladt, hogy köszöntse a barátnőjét. Úgy tűnik, tényleg képesek szerelembe esni az ovisok is.
- Szia - köszöntem Dávidnak.
- Szia - mondta meglepetten - hát te?
- Balázs jönni akart - mondtam és leültem mellé - milyen cukik - mosolyogtam. Épp fogócskáztak és nevettek.
- Azok. És, mi volt Mirával?
- Á, semmi. Csak a szakítás miatt néha idegbeteg. Nem tudom miért, de szerintem Zsolti nem csalta meg.
- Igen, én is így gondolom. Sőt, tudom. Nézd, Zsolti a legjobb haverom, és hidd el, rohadt szarul van.
- De akkor miért nem tagadta, hogy lefeküdt valakivel? Vagy miért nem próbálja meggyőzni Mirát, hogy szereti?
- Az első hetekben még próbálkozott, de Mirát nem érdekelte, így abbahagyta a dolgot.
- Újra össze kell hoznunk őket. Mindketten szenvednek, és nem igaz, hogy ennyire hülyék lennének. Ha szeretik egymást, akkor miért lennének külön? És Mirának sincs bizonyítéka, hogy tényleg lefeküdt valakivel.
- Te is tudod nagyon jól, hogy ha a bizalom nincs meg, akkor nem működik a dolog. Vagy talán újra összejönnél Danival?
- Nem, dehogy! De nem csak azért, mert nem bízom benne. Már nem szeretem őt. De azért neked is van tapasztalatod ebben. Több, mint nekem.
- Igen, tudom. És épp ezért mondom, hogy Mirát is meglehet érteni.
- Regi - jön oda Balázs - löksz a hintával?
- Persze - mosolyogtam.
- Dáviid! Én is szeretnék - így Ami.
- Menjünk.

Odamentünk a hintához, és lökni kezdtük a kicsiket. Egy idő után cseréltünk, így nekem jutott Ami, neki pedig Balázs. Eközben végig beszélgettünk, hol a kicsikkel, hol nélkülük. Soha nem élveztem még ennyire a játszóteret.
Idézet a következő részből: 'Hívd Dávidot is, ha még vele vagy.'


2 megjegyzés:

  1. Cuki rèsz lett megnyugodtam. Micsoda párkeresők. Regi&David párkereső Kft. LOL

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Regi&David párkereső Kft :DD ezen jót nevettem :* És köszönöm <3

      Törlés